About Stuff Linkies Fanfic Journal

Sunday, November 25, 2012

Double Mental Breakdown


Bissmilahirahmanirrahim. Assalamualaikum dan hello guise!

Dalam entri ni, Hana akan guna kata nama diri AKU sebab tiba-tiba rasa hari ni nak berkurang ajar sikit. Dah selalu sangat aku bersopan kan. Jadi biarlah aku berkurang ajar, sekali sekala.. Bukan selalu pungg. Buat masa sekarang aku berhenti sekejap tulis fanfic. Kesian fanfic Never or Forever, sebab terpaksa digantung untuk seketika waktu. "Sorry twinnie, I kena berhenti tulis fanfic You ni. Nanti I sambung bila I dah ready." Aku berhenti tulis fanfic untuk seketika waktu kerana banyak faktor. Antara salah satu faktornya, ada orang kata nanti Dongwoon buat kiss scene untuk muzikal yang dia tengah lakonkan. Robek hati aku pabila mendengar rumor tu. Seharian aku menangis sebab rumor tu. Mata aku sembab, sebab banyak menangis. "Yeobo~ You jahat! You buat I menangis. You dah janji dengan I dua tahun yang lalu, You cakap You akan bahagiakan I. Tapi You tipu! You tahukan I sangat mencintai You.." Puihh! Nak ber- I You pulak. Macam la dia tahu yang aku sayang gila babun dengan dia pun. "Kepada sesiapa yang rasa nak muntah pelangi lepas baca ayat yang agak romantik dan gedik tu, dipersilakan. Tapi harap maafla, aku tak sediakan baldi percuma untuk anda.." Seharian aku mental breakdown sebab rumor tu je. Dah la Yoseob buat solo debut, dalam MV dia ada kiss scene. Bertambah-tambahlah mental breakdown aku ni..

Faktor yang lain pulak, sebab masa Shout Award tu ada rakyat Malaysia yang kurang ajar nak mampuih! Tetamu dari korea, NU'EST dan VIXX datang Shout Award untuk buat persembahan, tapi mereka yang tidak berpelajaran tu pergi BOO dekat mereka. Dahlah dua-dua group tu, masih rookie. Ni first time mereka buat show dekat Malaysia, tapi dah kena BOO. Aku gerenti, mesti mereka serik nak datang Malaysia lagi untuk buat show. "Sial punya orang! Tiada adab langsung.. Orang sebegitu perlu dimasukkan kedalam zoo. Biar penjaga zoo tu didik mereka macam mana nak beradab. Monyet dekat Zoo Negara pun beradab sikit daripada manusia-manusia tu.." Jadi aku dan kpoppers lain, mintak maaf dekat mereka melalui Twitter. Walaupun VIXX dan NU'EST cakap "It's okay.." Tapi sumpah malu gila dengan perangai orang berkepala lutut tu. Sekarang ni semua orang tidak kira dari luar dan dalam negara dah tahu yang Non-Kpoppers dekat Malaysia buat BOO dekat NU'EST dan VIXX. Bagus! Sekarang negara kita dah terkenal dengan kebiadapan yang terlampau. "Good job kpop haters! Buat la lagi.. Penat Perdana Menteri kita buat meeting dengan negara luar semata-mata nak memperkenalkan negara kita ni merupakan negara yang beradab, tapi kau buat negara kita terkenal dengan kebiadapan. Bagus sangat la woii~"

Faktor yang ketiga, sebab sekarang ni aku dah rajin buat cover untuk fanfic. Yelaa.. Asyik buat fanfic je, covernya takde pung.. Terima kasih buat Nana Johari unnie sebab buat tutorial macam mana nak buat cover fanfic. Dia buat lawa, tapi bila aku buat... Puihh! Buruk nak mampuih.. Rasa macam nak flip laptop je bila tengok cover yang aku buat sendiri. Buat masa sekarang aku dah siapkan 4 cover fanfic. Fuhh~ Banyak jugak aku buat cover walaupun tak lawa. Kekekeke.. Kay, sekarang baru aku tahu Krystal dan Kai memang sesuai bergandingan dalam fanfic. Sebab banyak fanfic yang aku baca, Krystal mesti dengan Kai. Aww~ Sweet! "Bini-bini Kai jangan hentam aku. Aku cakap je tapi tak maksudkannya.." Hehehehe!


Aku upload 2 cover je. Nak tengok lagi, cover yang aku buat SILA TEKAN SINI! Kena bla dulu! Esok aku akan ambil peperiksaan. Tapi aku tak prepare satu apa pun. Relax! Aku memang macam ni, tunggulah malam karang. Semua benda aku tak lalu nak buat sebab takut nak ambil peperiksaan tanpa mengulangkaji. Silap hari bulan, tidur pun aku mahu. Takut punya pasal.. LOL! Aku memang cenggini. Gedik~ Assalamualaikum, ppyong dan sayonara..

5 comments :

aifaroslan said...

Cover JunHara >.< , Sweetnyaaaa , And Kai & Krystal ! Cover tuu memang cantik lah Hana , good job :) hehehe

Raihanah Ariff said...

Terima kasih Aifa unnie sebab puji. Kembang hidung cheq XD

Anonymous said...

My developer is trying to persuade me to move to .
net from PHP. I have always disliked the idea because of the expenses.

But he's tryiong none the less. I've been using Movable-type on a number of websites for about a year and
am nervous about switching to another platform.
I have heard great things about blogengine.net. Is there a way I can import
all my wordpress posts into it? Any kind of help would be greatly appreciated!


my page - vexxhost recommends

Anonymous said...

Its like you read my mind! You appear to know so much about this, like you wrote the book in it or something.

I think that you can do with some pics to drive the message home
a bit, but other than that, this is fantastic blog. A great read.

I will certainly be back.

Check out my blog post ... singlehop Reviews

Anonymous said...

Link exchange is nothing else except it is simply placing
the other person's blog link on your page at suitable place and other person will also do same in favor of you.

Here is my site: General Anxiety Disorder Relief In 5 Simple Steps